انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امدادی را طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: آتش نشانان آتش کنتور برق منازل مسکونی در مناطق آخر آسفالت در ساعت ۱۹ دقیقه بامداد، شیخ بها جنوبی ساعت ۴۷ دقیقه بامداد و کیانپارس ساعت ۶ و ۲۶ دقیقه را مهار کردند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه پردیس در ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه به علت بازیگوشی کودک ۴ ساله با کبریت اشاره کرد و افزود: ماموران آتش نشانی حریق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۷ شرقی ساعت ۱۹ و ۴۸ دقیقه را که به علت قرار گرفتن بخاری در مجاورت درب اتاق خواب دچار حریق شده بود، اطفا شد.

قنبری ادامه داد: واژگونی خودروی تیبا در ساعت ۲۱ و ۵۹ دقیقه در مسیر تصفیه نیشکر نرسیده به روستای دغاغله سبب محبوس شدن ۲ نفر شد و با تلاش آتش نشانان و با استفاده از ابزار برش و نجات از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تصادف خودروی ام وی ام با تیر برق ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در منطقه مهدیس اشاره کرد و بیان داشت: این تصادف منجر به سقوط تیر برق شد و ماموران آتش نشانی جهت ایمن سازی در صحنه حادثه حاضر شدند و از نشت بنزین خودرو جلوگیری کردند، ضمن اینکه آتش سوزی اتاق برق نیروگاه رامین در منطقه ویس در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

او در پایان به عملیات نجات از آسانسور در منطقه کیانپارس خیابان مهر و آخر آسفالت و عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی در منطقه کوی فرهنگیان و گلستان اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی در این عملیات‌ها ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.