امام جمعه قزوین:

انسجام اجتماعی نیاز ضروری جامعه است

امام جمعه قزوین گفت: انسجام اجتماعی نیاز ضروری جامعه امروز است و باید قدرتمندانه مقابل دشمنان ایستاد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده سروش آسمانی گفت: زمانی که در سوره انعام می‌خوانیم که نزد امام خود بروید و با ایشان همراه شوید، یعنی در تمام زندگی خود باید با نگاه امام امت، جماعت و رهبری همراه شویم و از تفرق و تشتت دوری کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دین باید محور وحدت، مساجد مرکز این وحدت و همه زیر سایه رهبری امام امت عمل کنیم، در این صورت انسجام اجتماعی پیدا خواهیم کرد و قدرتمندانه مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم و انسجام اجتماعی امروز نیاز ضروری جامعه ماست.

او درباره دعای هفتم صحیفه سجادیه بیان کرد: اجمالا تمام این دعا آکنده از تضرع، درخواست و نزول بخشش و برکت است و از خدای متعال خواسته شده که خداوند می‌تواند از عهده همه بلا‌ها و مشکلات برآید و بلا‌ها را از ما دور کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: طی روز‌های گذشته در مجلس شاهد حرکتی بودیم که قدری درد‌های مردم را در حوزه هسته‌ای و بی تعهدی‌های برجامی التیام بخشید، یعنی پاسخی برای رفتار‌های تحقیر آمیز دشمنان و رفتار‌های غربزدگان داخلی بود.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: مجلس تصمیم گرفت کشور‌های طرف مقابل در برجام را وادار کند که تمام تحریم را بردارد و مفاد مربوط به برجام را عمل کند یا اینکه ما رفتار دیگری خواهیم داشت. امیدواریم مجلس در این رفتار عاقلانه و شجاعانه بایستد و غرب زدگان را به غربی‌ها بسپارد و ملت ما را از این ذلت برجامی برهاند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به شهادت سردار فخری‌زاده گفت: این ترور عمق کینه و عداوت استکبار جهانی را نشان داد.

وی افزود: خداوند درباره شهدا می‌فرماید، شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند، به ما هم تاکید می‌کند که اگر به دنبال حیات طیبه هستید باید به فکر انتقام و قصاص باشید و هر زمانی که رهبری فرمودند ما باید آماده انتقام باشیم دشمنان ما امروز دچار هراس و نگرانی زیادی هستند و امیدوارم بزودی دچار انتقام الهی شوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به محدودیت‌های کرونایی تصریح کرد: باید تشکر کرد از مردم به واسطه همراهی‌های خوبی که در اجرای محدودیت‌ها دارند و هم باید به مسئولان یادآوری کرد که مشکلات، زندگی را برای مردم سخت کرده است و به همراهی بیشتر مسئولان نیازمند هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین به مناسبت‌های تقویمی از جمله سالگرد درگذشت آیت الله شیخ هاشم قزوینی، شهادت آیت الله دستغیب و روز دانشجو اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.