برنامه های روز دانشجو در فارس تشریح شد

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید رجایی فارس برنامه‌های روز دانشجو در این استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مزارعی در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: همزمان با ایام گرامیداشت روز دانشجو، قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس فعالیت خود را پس از سه ماه کار پژوهشی برای نقش آفرینی مؤثر در زمینه سازی تشکیل دولت جوان حزب اللهی شروع کرده است.

او افزود: مطابق با کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، علاج و راه حل برون رفت از مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب اللهی است که بدون شک مهیا شدن آن به پشتوانه‌های گفتمانی و تبیینی نیاز دارد و در مجموعه قدر تلاش داریم این مهم محقق شود.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) فارس بیان کرد: اعضای این قرارگاه مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس بوده که به عنوان نقش آفرینان اصلی در این میدان، کنشگری کرده و سلسله نشست‌های ۱۶ آذر نیز نخستین گام در تبیین شاخصه‌های دولت جوان حزب اللهی توسط این عزیزان طراحی و اجرا می‌شود.

مزارعی با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، به تشریح برنامه‌های این روز در استان فارس پرداخت و گفت: به مناسبت روز دانشجو برنامه‌های متنوعی با تلاش دانشجویان بسیجی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان فارس در قالب‌های نشریه، کرسی‌های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست‌های بصیرتی، بیانیه، لیگ مناظره، برد الکترونیک، مناظره دانشجویی، یادداشت دانشجویی و ... اجرا که اکثریت آن‌ها به دلیل شرایط ناشی از کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او از برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی با حضور استادان و کارشناسان برجسته کشوری به مناسبت روز دانشجو خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در قالب نشست‌های مجازی از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه سال جاری مصادف با ایام بزرگداشت روز دانشجو برگزار می‌شود.

مزارعی ادامه داد: سلسله نشست‌های گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی به همت قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس و ستاد بزرگداشت روز دانشجو (بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز)، با همکاری مرکز مطالبه گری و آرمانخواهی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می‌شود.

او بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر فارس و سایر تشکل‌های دانشجویی این استان برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای به صورت مجازی در قالب‌های مختلف به مناسبت روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار