ششمین پیروزی برای هندبالیست‌های دختر کازرونی

شهید شاملی با صدرنشینی راهی دور سوم لیگ برتر هندبال بانوان شد.

ششمین پیروزی برای هندبالیست‌های دختر کازرونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز پایانی دور برگشت مرحله دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی تالار شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد، تیم شهید شاملی کازرون در ادامه روند پیروزی‌های خود، این بار با نتیجه ۲۸-۲۱ سنگ آهن بافق را از پیش رو برداشت.

نماینده فارس نیمه نخست این بازی را ۱۹-۹ بسود خود به پایان برد و در نیمه دوم هم بازی را تحت کنترل داشت و اجازه خودنمایی بیشتر را به حریف نداد تا ششمین پیروزی فصل را کسب کند.

در پایان دور برگشت مرحله دوم مسابقات دسته برتر هندبال بانوان، شهید شاملی کازرون با ۶ برد و ۱۲ امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه ۲ این رقابت‌ها قرار گرفت.

در پایان دور برگشت، تیم‌های اول و سوم گروه نخست با تیم‌های دوم و چهارم گروه دوم و تیم‌های اول و سوم گروه دوم با تیم‌های دوم و چهارم گروه اول برای مرحله بعدی مسابقات با هم همگروه خواهند شد.

بر این اساس تیم شاملی کازرون در مرحله سوم با تیم‌های إشتادسازه مشهد قهرمان فصل گذشته، کربنات سدیم فیروز آباد و یکی از دو تیم ذوب آهن اصفهان یا تاسیسات دریایی تهران همگروه خواهد شد.

در پایان مرحله سوم و بر اساس امتیازها، تیم‌های اول تا چهارم برای مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند و سایر تیم‌ها نیز برای کسب مقام پنجم تا هشتم مسابقه خواهند داد.

مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان قرار است نیمه دوم دی برگزار شود و تنها فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درخواست میزبانی را به فدراسیون هندبال ارائه کرده است.

در خصوص تکلیف تیم کربنات سدیم فیروزآباد تنها تیمی که در دور برگشت بدلیل ابتلا بازیکنانش به ویروس کرونا حضور نداشت هم قرار است کمیته انضباطی تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار