اصابت صاعقه، جان زن جوان را در مقابل شوهرش گرفت!

زن جوان اندونزیایی که در حال کار در مزرعه بود بر اثر اصابت صاعقه در دم جان باخت.

اصابت صاعقه، جان زن جوان را در مقابل شوهرش گرفت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش بود که برخورد صاعقه با تلفن همراه، جان یک نوجوان ۱۶ ساله اندونزیایی را گرفت. این نوجوان در حال شارژ کردن همزمان گوشی خود و بازی با آن بود که دچار برق گرفتگی شد. اما در حادثه تأسف‌برانگیز دیگری یک زن جوان اندونزیایی بر اثر اصابت صاعقه جانش را از دست داد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش Kompas.com این زن در حال رفتن به کلبه برای خیس نشدن در زیر باران شدید بود که ناگهان مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. در لحظه حادثه همسر قربانی نیز در کنار او حضور داشت. این حادثه در مزرعه‌ای در منطقه دامپو واقع در نوساتِنگارا اندونزی رخ داد.

اصابت صاعقه

هویت قربانی «مانی» و ۳۶ ساله اعلام شده است. بنا به این گزارش این زن در حال کمک به همسرش در مزرعه بود که با شروع باران شدید آن‌ها کار را متوقف و از مزرعه خارج شدند. در حالی که قربانی قصد رفتن به کلبه نزدیک مزرعه را داشت ناگهان مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

اصابت صاعقه

بنا به گزارش پلیس محلی اندونزی قربانی در محل حادثه جانش را از دست داد. در گزارش پلیس به آثار سوختگی در پشت بدن و گردن قربانی اشاره شده است. همسر قربانی با برداشتن پیکر همسرش از زمین و فریادکشیدن از اهالی محلی درخواست کمک کرد، اما برای نجات این زن دیر شده بود. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار