سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

تصمیم داور درباره پنالتی شهرخودرو درست بود

اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران گفت: طبق گزارش ناظران، قضاوت‌های خوبی را از داوران در هفته پنجم شاهد بوده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران درباره عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: جلسه آنالیز و بازبینی مسابقات ظهر امروز (سه شنبه ۱۸ آذر ماه) با حضور تمامی اعضای آنالیز داوری برگزار شد. با توجه به گزارش‌های ناظران، مشکلی خاصی در بازی‌ها وجود نداشت. فقط در دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، متاسفانه کمک داور به اشتباه صحنه را آفساید تشخیص داد و گل سالم صنعت نفت را مردود اعلام کرد. اما در دیگر بازی‌ها خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم.

وی درباره اظهارات سرمربی ذوب آهن در خصوص اعلام پنالتی به سود تیم شهرخودرو گفت: پس از بررسی و بازبینی فیلم دیدار ذوب آهن اصفهان برابر شهرخودرو، کاملا مشخص شد که تصمیم داور درباره اعلام پنالتی به سود شهرخودرو درست و صحیح بوده است. به نظرم بهتر است این عزیزان قبل از این که فیلم بازی را ببیند، اظهارنظر کارشناسی انجام ندهند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: در ادامه جلسه آنالیز امروز، یک وبینار ۲ ساعته با داوران لیگ برتر داشتیم. در این نشست، تمام اشتباهات بازی‌های ۵ هفته لیگ برتر را با خود داوران مرور و بررسی کردیم و توضیحات لازم نیز را به آن‌ها یادآوری کردیم.

وی افزود: آن چه مسلم است؛ کمیته داوران هم در انتخاب داوران و هم برای نظارت در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های کمیته اقدام می‌کند. بدون شک اگر داوران اشتباه تاثیرگذاری در مسابقات داشته باشند، آن‌ها را اعلام خواهیم کرد و طبق آئین نامه کمیته داوران با آن‌ها رفتار خواهد شد و اساسا از نقد‌های سازنده استقبال می‌کنیم و تقاضا داریم از مواردی که دور از شان جامعه فوتبال می‌باشد پرهیز شود.

اصفهانیان در پایان گفت: با توجه به جوان‌گرایی که در انتخاب داوران داشته‌ایم، امیدواریم در آینده داوران جوان جایگزین داوران باتجربه شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار