امیری: نساجی، صدرنشین اشتباهات داوری است/ من روز شنبه به دیدار اصفهانیان می‌روم

مدیرعامل تیم نساجی مازندران درباره اشتباهات داوری در بازی تیمش برابر تیم سایپا توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، دیدار نساجی مازندران و سایپای تهران درحالی با برتری یک بر صفر به‌ سود سایپا به پایان رسید که  وحید فاضلی سرمربی نساجی نسبت به نحوه قضاوت مرتضی منصوریان اعتراضات زیادی داشت.

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن تأیید صحبت‌های سرمربی در این ارتباط اظهار کرد: قصد نداشتم درباره داوری صحبت کنم اما صادقانه خطاب به  اصفهانیان رئیس کمیته داوران می‌گویم بعد از پایان بازی با سایپا پیام‌های زیادی از سوی هواداران برای من ارسال شد و همه هم اعتقاد داشتند اشتباهات سریالی داوری علیه نساجی، طبیعی نیست.

امیری اظهار کرد: اگر گل آفساید تراکتور مردود اعلام می‌شد یا امروز پنالتی‌های نساجی جلوی سایپا گرفته یا بازیکن حریف به‌دلیل خطای خشن در دقیقه ۱۱ اخراج می‌شد، امروز ما سومین برد پیاپی خود را جشن می‌گرفتیم و صدرنشین می‌شدیم اما حالا صدرنشین اشتباهات داوری هستیم!

متاسفانه کمیته داوران به بیانیه نویس ها بیشتر اهمیت می دهد 

او ادامه داد: حق با وحید فاضلی است. شاید این فوتبال ظرفیت تیم مؤدب یا آدم محترم را نداشته باشد. باید فریاد بکشید تا صدای شما شنیده شود. شاید اگر ما هم بعد از اشتباهات عجیب و فاحش داوری در بازی با تراکتور بیانیه می‌نوشتیم یا مصاحبه می‌کردیم، امروز جلوی سایپا بار دیگر از این ناحیه متضرر نمی‌شدیم. متأسفانه کمیته داوران و دست‌اندرکاران داوری فوتبال کشورمان به بیانیه‌نویس‌ها یا منتقدان خود با هر لحنی، بیشتر اهمیت می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: در بازی با تراکتور درحالی که تا دقیقه ۸۲ یک بر صفر جلو بودیم اما یک گل آفساید خوردیم که کل ایران آن را دیدند غیر از کرمانشاهی داور مسابقه ! همچنین یک پنالتی صد در صد به سود تیم ما نادیده گرفته شد. این هفته هم منصوریان داور بازی در دقیقه ۴ یک پنالتی مسلم ما را نمی‌بیند. در ادامه در دقیقه ۱۱ خطای آشکار و خشن مدافع سایپا روی کریم اسلامی را با کارت زرد جریمه می‌کند درحالی که چنین خطایی در خشن‌ترین فوتبال دنیا یعنی آمریکای جنوبی هم کارت قرمز مستقیم دارد. در دقیقه ۲۹ هم یک خطای پنالتی ديگر برای تیم ما نادیده گرفته می‌شود تا اعصاب و روان بازیکنان، نیمکت و مربیان نساجی به‌هم بریزد.

او خاطرنشان کرد: نساجی مازندران تیم مردمی و پرطرفداری است که توسط بخش خصوصی، آن هم در این وضعیت اقتصادی و بحران کرونا اداره می‌شود. این امتیازاتی که ناحق از تیم ما گرفته شد، حق‌الناس است و خدا را خوش نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: ما به‌ خاطر هواداران نساجی و قطره قطره عرق‌هایی که بازیکنان و مربیان بی‌ادعای تیم ما می‌ریزند، شنبه به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌رويم تا  اصفهانیان را به صورت حضوری ببينيم و صحبت‌های خود را مطرح کنيم. اگر در کمیته داوران به نتیجه لازم نرسیدیم، اقدامات لازم از ساير مراجع ذيصلاح برای احقاق حق باشگاه بزرگ نساجی را انجام خواهيم داد. به‌ عنوان یک مازندرانی اجازه نمی‌دهم در روزهایی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و ما از نعمت هواداران پرشمار خود محروم هستیم، این‌چنین حق مسلم تیم نساجی ضایع شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار