فاضلی: من در بازی با سایپا ایراداتی داشتم/ فوتبال ما به بیراهه می‌رود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم سایپا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  به نظرم بازی تا دقیقه ۷۰ به طور کامل یک طرفه بود و ما روی یک اتفاق گل خوردیم. تیم حریف هم برنامه داشت و به گل رسید و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان ما امروز یک سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه دادند؛ عالی بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد:  این بازی را باید یک بار دیگر ببینید. بازیکنانم با چه تلاشی توپ گیری می‌کردند. امروز لذت بردم و اگر ایرادی وجود دارد از من است. پشت بازیکنانم هستم و باید بگردم و ایراداتم را پیدا کنم. من ۲ هفته از داوری تشکر کردم، اما فوتبال ما مانند مدرسه‌ای شده است که هوای شاگردان تنبل را بیشتر دارند. در بازی های لیگ برتر فوتبال در صورتی که مودب باشید، حق‌تان خورده می‌شود. داوری امروز را ببینید، توان من همین است و امیدوارم باشگاه از حق خودش دفاع کند.

من به علت اشتباهات داوری  تا مرز انفجار رسیدم 

سرمربی نساجی بیان کرد: در نیمه اول که کارت گرفتم تا مرز انفجار مرا رساندند. سر بازیکن ۲۰ سانت با زمین فاصله دارد، اما خطای یار ما را می‌گیرند و  زمانی اعتراض می‌کنم، به من کارت می‌دهند. من حرفم را می‌زنم و ابایی ندارم. یکی از برنامه های ورزشی  به جای اینکه بازی خوب تیم ما را نشان دهد، یک ساعت دعوای مدیران تیم‌های دیگر را نشان می‌دهند. آقایان! این کار چه کمکی به فوتبال ما می‌کند؟ منِ وحید فاضلی را حذف کنید، اما این دعوا‌ها چه کمکی می‌کند؟

فاضلی: من در بازی با سایپا ایراداتی داشتم/ فوتبال ما به بیراهه می‌رود

اکنون تیم نساجی باید در صدر جدول باشد 

فاضلی گفت: حواشی به فوتبال ما ضربه می‌زند. همچنین من به عنوان یک مربی جوان چگونه باید حمایت شوم؟ ۸ سال دستیار بودم و هرجا حضور داشتم، صعود کردیم. یک نفر به داد تیم ما برسد. اکنون باید در صدر جدول بودیم. چرا باید اینطور باشد که هواداران از من بخواهند که حق تیم را بگیرم؟ چرا باید به این فضا برویم؟ در شان من نیست که در مورد داوری صحبت کنم. آیا سبک بازی ما را در یکی، ۲ سال گذشته در لیگ برتر دیده‌اید؟

باشگاه نساجی نتیجه گرا نیست 

وی ادامه داد: در سطح اول فوتبال هم همین است. مگر ناگلسمن سر پنالتی نیمار اعتراض نکرد؟ این حاشیه نیست بلکه باید از حق تیم مان دفاع کنیم. آقای میثاقی! شما هم تحصیل کرده هستید، نباید از حواشی دفاع کنید. از همه عوامل نساجی تشکر می‌کنم. ما باشگاه عملگرا هستیم و نتیجه گرا نیستیم. هفته قبل به خاطر عملکرد خوب پاداش دریافت کردیم. ما تیم خصوصی هستیم و یک استان پشتش است و نباید به این شکل باشد.  

 سرمربی نساجی تصریح کرد: ما هم هفته قبل جلو بودیم و می‌توانستیم وقت تلفی کنیم و نکردیم، اما امروز ببینید بازیکنان سایپا بعد از گل چقدر خودشان را انداختند. باور کنید این مسائل به فوتبال ما کمک نمی‌کند. در فوتبال اروپا بازیکن به راحتی بیرون نمی‌رود مگر اینکه دیگر نتواند بازی کند. فوتبال ما به بیراهه می‌رود، یکی به داد آن برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار