مهلت ۱۴ روزه برای استانداردسازی ۸ جایگاه سی ان جی

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ جایگاه سی ان جی غیر استاندارد به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرط رفع نقص بازگشایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی علیزاده روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته گاز ۸ جایگاه سوخت CNG به علت نبود انطباق‌های بحرانی، پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع شد.

مهدی علیزاده افزود: امروز به منظور پیگیری و رفع مشکل جلسه‌ای با فرماندار و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.
 
او بیان کرد: مقرر شده از سوی استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مهلت ۲ هفته‌ای به این جایگاه‌ها داده شود تا نواقص موجودرفع و استانداردسازی شوند.
 
روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: هم اینک گاز جایگاه‌ سی ان جی در شهرستان های کهگیلویه، لنده و ۶ مورد در شهرستان بویراحمد وصل است.

به گفته مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه‌ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای شهروندان و مصرف کنندگان بوده است.

۲۸ جایگاه سی ان جی در استان فعال است که هم اینک ۳۱ هزار و ۹۱۰ متر مکعب بر ساعت ظرفیت دارند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.