المپین تکواندو:

فشار تمرینات تیم ملی نسبت به قبل بیشتر شده است/ تکواندوکاران برای بالا بردن رقم قرارداد لیگ متحد نبودند

حسینی، المپین تکواندوی کشورمان گفت: در این اردو، فشار تمرینات به دلیل نزدیک شدن به مسابقات لیگ تکواندو بیشتر و بهتر شده است.

میرهاشم حسینی، المپین تکواندوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بیان کرد: ۲ هفته‌ای توسط کادر فنی اجازه استراحت پیدا کردیم و در نهایت با انجام تست PCR و منفی شدن جواب آن، به اردو برگشتیم. چند روزی است تمرینات را پیگیری می کنیم. در این اردو فشار تمرینات به دلیل نزدیک شدن به مسابقات لیگ تکواندو بیشتر شده است که تمرینات واقعا خوب دنبال می‌شوند.

او ادامه داد: فعلا اردو‌ها تا تاریخ دقیق مسابقاتی که قرار است حضور داشته باشیم،ادامه دارند تا به هدفی که در نظر داریم برسیم. این روز‌ها بدنمان را از لحاظ جسمانی آماده می‌کنیم تا به نقطه اوجمان برسیم.

بازیکن تیم ملی تکواندو درباره شرایط لیگ و رقم قرارداد‌ها بیان کرد: قصد ندارم در مورد لیگ حرفی بزنم، چون در این باره زیاد حرف زده ام و حرف هایمان و درد و دل هایمان به جواب نرسیده و هیچ خبری نشده است. بهانه بیشتر تیم‌ها همین است، چرا که لیگ در ۳ هفته برگزار می‌شود  و مبلغ اندکی را به بازیکنان پیشنهاد داده‌اند و تنها وعده بیشتر شدن مبلغ در سال‌های آتی را می‌دهند.

حسینی در ادامه گفت: اعتراضمان باید همه گیر باشد و همه بازیکنان تن به بازی کردن ندهند؛ اما متاسفانه بازیکنان یک دل و متحد نبودند و نشد آن طور که باید به چیزی که در لیگ مد نظرمان بود، برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار