۱۶ آذرماه، آغاز اردوی ملی پوشان تکواندوی کشورمان

با اعلام رئیس سازمان تیم‌های ملی، اردوی ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو با حضور ۱۴ هوگوپوش از روز یکشنبه، ۱۶ آذرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام آرش فرهادیان، رئیس سازمان تیم‌های ملی، اردوی تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو از روز یکشنبه، ۱۶ آذرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

در ابتدای ورود از ورزشکاران و کادرفنی تست کرونا (PCR) گرفته خواهد شد و تا مشخص شدن جواب تست، ملی پوشان قرنطینه می‌شوند؛ در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، تمرینات تکواندوکاران شروع خواهد شد.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی، ۲ المپین تکواندوی کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند. هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندوی کشورمان زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی تمرینات آماده سازی خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، تیم ملی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار