صالحی: تیم استقلال پتانسیل درخشش در لیگ تکواندو را دارد/ از بهترین‌ها برای حضور در لیگ دعوت می‌کنیم

سرمربی تیم تکواندوی استقلال درباره حضور این تیم در لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را مطرح کرد.

رحیم صالحی سرمربی تیم تکواندوی استقلال  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم تکواندو جوانه با نام جدید استقلال در لیگ برتر تکواندو، بیان کرد:  طی روز‌های آینده  به صورت  رسمی خبر حضور تیم استقلال را در لیگ تکواندو اعلام می‌کنیم. نامداری حامی مالی باشگاه استقلال است. او بیش از یک دهه حامی مالی تیم جوانه در تکواندو بود. البته او دوست صمیمی من است و حالا قصد دارد در لیگ تکواندو سرمایه گذاری کند. جوانه در تمامی رده‌ها از نونهالان تا بزرگسالان افتخارات زیادی چه در سطح کشور و چه در سطح آسیا به دست آورده است.  

باشگاه استقلال برای کسب نتیجه از ما توقع دارد

او ادامه داد: امسال فقط در رده بزرگسالان سرمایه گذاری کرده ایم. از طرفی کرونا باعث شد تا خانواده‌ها تمایلی نداشته باشند کودکان را به باشگاه های تکواندو بفرستند؛ بنابراین برای لیگ‌های آینده در رده‌های دیگر و همچنین در سطح بانوان هم برنامه خواهیم داشت. قصد داریم شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کنیم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و از ما برای کسب بهترین نتیجه توقع دارد و قطعا اگر نتیجه ایده آل کسب شود سال‌های آینده اتفاقات خوبی برای هوگوپوشان رخ می دهد.  

از بهترین‌ها برای حضور در استقلال دعوت می‌کنیم

صالحی درباره بازیکنان تیم استقلال بیان کرد: برای این کار فراخوان داده ایم و با برخی از بازیکنان صحبت کرده ایم، اما به قاطعیت نمی‌توانم بگویم با آن‌ها قرارداد رسمی بسته ایم یا نه. برخی از تیم‌ها شاید با توجه به شرایط برگزاری مسابقات در ۲ یا ۳ هفته علاقه‌ای به حضور در لیگ نداشته باشند و حتی انصراف دهند، در این صورت می‌توان با دست بازتری با برخی از بازیکنان این تیم‌ها صحبت کرد.

قول‌های مساعدی برای پرداختی‌ها از باشگاه استقلال دریافت کرده ایم

سرمربی تیم تکواندوی استقلال درباره بودجه تیم و نحوه پرداخت حقوق بازیکنان بیان کرد: رشته‌های توپی مانند فوتبال با رشته‌های انفرادی مثل تکواندو شرایط متفاوتی در بستن نحوه قرارداد‌ها دارند. منتظر هستیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد. نامداری قول مساعد در این زمینه داده است.

قهرمانان سابق تکواندو در کادر فنی استقلال فعالیت می‌کنند

او درباره کادر فنی استقلال در لیگ تکواندو اظهار کرد: مسعود حجی زواره و فرزاد عبداللهی قهرمانان تکواندوی ایران در رده جهانی به شمار می‌روند. قصد داریم با حضور این ۲ قهرمان و همچنین رحمان صالحی، داوود حبیب زاده و سرپرستی ایرج نصیری تیم را روانه لیگ تکواندوی آقایان کنیم. ما وظیفه خود می‌دانیم تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم و حتی از بازیکنان مستعد و صاحب نامی که علاقه‌مند به حضور در تیم استقلال هستند هم دعوت می‌کنیم تا با این فراخوان شانس خود را برای حضور در تیم استقلال محک بزنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار