بهبهانی‌ها پیروز بازی با هندبالیست‌های قمی

پرسپولیس بهبهان با شکست پاس ناجا، برای صعود امیدوار ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آخرین بازی روز سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹ امروز به میزبانی شیراز تیم پرسپولیس بهبهان در دیداری جذاب و پرگل با نتیجه ۴۲-۳۰ تیم رده سومی پاس ناجا قم را مغلوب کرد.

هندبالیست‌های بهبهانی در این بازی عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند و همین موضوع باعث شد که نیمه نخست را با نتیجه ۱۸-۱۱ بسود خود به پایان ببرند و حاشیه امنی برای برد این مسابقه به وجود آورند.

در پایان روز سوم دور برگشت این رقابت‌ها، تیم‌های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در مکان‌های اول و دوم گروه نخست قرار دارند، پاس ناجا قم به هفت امتیاز سوم است و پرسپولیس بهبهان با ۴ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

در گروه نخست لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، پاس ناجا قم، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان قرار دارند.

بازی‌های روز چهارم این مسابقات در گروه دوم، شنبه ۲۲ آذرماه با برگزاری ۳ بازی پیگیری می‌شود.

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران تا ۲۴ آذرماه با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سالن پوریای، ولی دانشگاه آزاد اسلامی صدرا شیراز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.