لحظه حمله ناگهانی زرافه به گردشگران!

گردشگران حین گردش در یک منطقه حفاظت شده حیوانات مورد حمله ناگهانی و تعقیب یک زرافه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله یک زرافه خشمگین به گروهی از گردشگران در منطقه حفاظت شده «ماسای مارا گیم» در کشور کنیا را به تصویر می‌کشد. «دیکِن موچِنا» ۲۷ ساله به همراه دوستانش با خودرو در حال گردش در این منطقه بودند که مورد حمله یک زرافه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


در این اتفاق که در تاریخ ۹ دسامبر رخ داد تعقیب خودروی حامل دیکن و دوستانش توسط این زرافه لحظاتی پر از استرس و هیجان را برای آن‌ها رقم زد.

در ویدئویی که دیکن، معلم و عکاس با تلفن همراه خود تهیه کرد لحظه حمله و تعقیب خودروی گردشگران توسط این حیوان را نشان می‌دهد. در این یودئو مشاهده می‌شود این حیوان پس از تعقیب گردشگران در مقابل خودروی آن‌ها قرار گرفته و راننده خودرو را مجبور به تغییر مسیر می‌کند. سرانجام این حیوان از تعقیب خودرو منصرف شد و گردشگران از این حادثه جان سالم بدر بردند. در این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد با انی حال اقای دیکن این اتفاق را تجربه‌ای دلهره آور خواند.

دیکن در یان باره گفت: «در ابتدا این زرافه بسیار بی آزار به نظر می‌رسید، اما ناگهان با توجه به ذات طبیعی خود تغییر حالت داد و به تعقیب خودروی ما پرداخت. این حیوان حتی سعی کرد تا مسیر را بر روی ما ببندد، اما ما با تغییر مسیر توانستیم از دست آن فرار کنیم. این واقعا یک ماجراجویی دلهره آور برای من بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
زرافه یکی میخواد که باهش بازی کنه چون حوسله اش سر رفته
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۶:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
زرافه داره بازی میکنه
Germany
امیرحسین
۱۴:۳۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
داره بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
زرافه اگه جرأت داری جلو شیر پلنگ ببر سگ وحشی اینجوری قلدر باش
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام رد نوزاد ش را میخولستید ..