حضور چشم گیر نمایندگان داوری شمشیربازی ایران در وبینار آموزشی آسیا

داوران شمشیربازی کشورمان در وبینار آموزشی قاره آسیا حضور چشمگیری داشتند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته داوران شمشیربازی آسیا در ماه‌های آبان و آذر امسال نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران قاره کهن به شکل وبینار اقدام کرد.

در این دوره آموزشی که مختص داوران ملی بود، در اسلحه اپه که به مدرسی  ایاد رئیس کمیته داوران شمشیربازی آسیا برگزار شد. مهدی علایی از استان خراسان رضوی، مجتبی سرشوق از استان اصفهان  ونیلوفر بابادی از اصفهان به نمایندگی از داوران ملی رشته اپه شرکت کردند.

در اسلحه سابر هم که وبینار آموزشی به مدرسی  مدهت البکری برگزار شد، علی ابراهیم زاده از آذربایجان غربی، مسعود فتوحی از یزد و خاطره محمدی از گیلان شرکت داشتند. در اسلحه فلوره هم که وبینار آموزشی به مدرسی مادیر برگزار گردید، علیرضا شفاعی از تهران مینا زنوزی از تهران و شیرین رضایی از اصفهان شرکت کردند.

علیرضا وصالی رئیس کمیته داوران شمشیربازی ایران طی تماسی که با ایاد، رئیس کمیته داوران شمشیربازی آسیا داشت از رضایت وی از نحوه عملکرد داوران ایران و حضور موفقیت آمیز آنان در این وبینار آموزشی خبر داد.

خانم‌ها شیرین رضایی، مینا زنوزی، نیلوفر بابادی، خاطره محمدی و پرستو پارسافر نمایندگان جامعه بانوان داوری شمشیربازی ایران بودند که حضور  موفقیت آمیزشان در این کلاس‌ها، تحسین مدرسان این کلاس و به خصوص ایاد، رئیس کمیته داوران شمشیربازی آسیا را برانگیخت.


بيشتر بخوانيد

وحدانی: ملی پوشان شمشیربازی دوباره تست کرونا می‌دهند/ برگزاری اردوی تیم ملی منوط به بهتر شدن حال عمومی المپین‌ها است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار