پاکدامن: کار‌های استخدامم با مساعدت وزارت ورزش در حال انجام است/ مدیران نالایق در این سال‌ها به استقلال ضربه زدند

المپین شمشیربازی درباره شرایط این روزهایش توضیحاتی را مطرح کرد.

علی پاکدامن المپین شمشیربازی در بخش سابر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت استخدامش که در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شمشیربازی با مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان به بحث گذاشته شد، بیان کرد: کار‌های استخدامم با کمک علی‌نژاد در حال انجام است و البته نیاز به زمان دارد که در نهایت استخدام شوم.

المپین استقلالی شمشیربازی درباره وضعیت این روز‌های تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: اگر برخی‌ها اجازه بدهند استقلال می‌تواند به روز‌های خوبش برگردد. متاسفانه استقلال از مدیریت ضربه بدی خورد. در این ۴ سال مدیرانی استقلال را مدیریت کردند که نمی‌توان نام مدیر روی آن‌ها گذاشت. آن‌ها دلسوز نبودند و اصلا به دل هوادار توجهی نمی‌کردند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا قهرمانی استقلال را بعد از گذشت ۷ سال ببینیم.

پاکدامن درباره شرایط تمرینات تیم ملی عنوان کرد: برنامه تمرینی ما به طور مستمر در روز‌های زوج با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال انجام است. بازیکنان جوان و امید در تمرینات ما را همراهی می‌کنند. سعی می‌کنیم تمرینات را تا جایی که آمادگی بدنی مان حفظ شود، زیر نظر کادر فنی دنبال کنیم.

او ادامه داد: روز‌های زوج تمرینات شمشیربازی را پیگیری می‌کنم و روز‌های فرد هم به وزنه زدن و تمرینات بدنسازی می‌گذرانم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار