وحدانی: ملی پوشان شمشیربازی دوباره تست کرونا می‌دهند/ برگزاری اردوی تیم ملی منوط به بهتر شدن حال عمومی المپین‌ها است

دبیر فدراسیون شمشیربازی درباره وضعیت ۴ بازیکن کرونایی تیم ملی سابر توضیحاتی را مطرح کرد.

محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیربازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ۴ بازیکن کرونایی تیم ملی سابر اظهار کرد: شرایط هر ۴ شمشیرباز کرونایی واقعا مساعد است. پاکدامن از تهران، فتوحی از یزد، رهبری از گیلان و باهر از آذربایجان شرقی بودند که به اردو اضافه شدند و تست PCR از آن‌ها گرفته و بعد هم مشخص شد جواب تست‌ها مثبت است.

او ادامه داد:  ۳ نفری که از شهرستان به اردو آمده بودند، فعلا در خوابگاه شهید کلاهدوز (کمپ تیم‌های ملی شمشیربازی) قرنطینه هستند و پاکدامن هم به منزل خود رفت. فدراسیون پزشکی ورزشی کاملا با ما در این شرایط همراهی می‌کند تا ملی پوشان مشکلی نداشته باشند. قرار است دوباره در این هفته تست PCR انجام دهیم و توسط فدراسیون تمامی اقدامات درمانی انجام خواهد شد. حال عمومی بازیکنان بسیار خوب است، به طوری که همگی مشتاق برگزاری اردو بودند. بازیکنان هیچکدام علائمی نداشتند.

وحدانی در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای فدراسیون کسی به این ویروس مبتلا شده است یا خیر؟ بیان کرد: اعضای فدراسیون با بازیکنان هیچ برخوردی نداشتند و خوشبختانه در مکان دیگری بودیم. برگزاری اردو منوط به بهتر شدن حال عمومی بازیکنان است تا دوباره برنامه ریزی کنیم. قصد داشتیم اردوی فلوره و اپه را از هشتم آذر ماه در تهران و مشهد شروع کنیم که فعلا با این شرایط دست نگه می‌داریم تا ببینیم شرایط کرونا در کشور به چه صورت پیش می رود.

او در مورد برگزاری مسابقات لیگ در هفته‌های آتی عنوان کرد: مسابقات لیگ قرار است از اوایل دی ماه شروع کنیم و با تیم‌ها هم صحبت کرده ایم تا این اتفاق بیفتد. با توجه به شرایط کرونا قصد داشتیم ۴ مرتبه مسابقات لیگ را برگزار کنیم که هر ۴ بار به تعویق افتاد. اگر بتوانیم مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم و اگر نه باز هم به تعویق می‌افتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار