چاپ مقاله ای از پژوهشگر تربت حیدریه در یک مجله معتبر بین المللی

مقاله مشترک تحقیقی با دانشگاه شفیلد انگلستان و دانشگاه آبردین اسکاتلند از سوی پژوهشگر تربت حیدریه در یک مجله معتبر بین المللی چاپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،؛ حامد تاجی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه گفت: مقاله‌ای مشترک با دانشگاه شفیلد انگلستان و دانشگاه آبردین اسکاتلند و دانشگاه علم و فرهنگ تهران به چاپ رسید.

او افزود: این مقاله با عنوان بهینه سازی مقید مقاطع تیر-ستون‌های فولادی سرد نورد شده" با ضریب نفوذ (ایمپکت فاکتور) ۳.۵ در مجله Engineering Structures منتشر شده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه ادامه داد:دانشگاه شفیلد با توجه به رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۹ که از سوی مؤسسه QS صورت گرفته‌است در رتبه ۷۵ دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارد و رتبه ۱۳ دانشگاه برتر انگستان را دارد.

تاجی بیان کرد:دانشگاه آبردین نیز یکی از سه دانشگاه بسیار قدیمی اسکاتلند است و دانشگاه آبردین به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی در رده بندی برترین دانشگاه‌های جهان همواره سرآمد بوده و افتخار کسب ۵ جایزه‌ی نوبل توسط دانش آموختگان خود را داشته است.

او تصریح کرد:دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به نهاد جهاد دانشگاهی (ACECR) در قالب چهار معاونت «آموزشی»، «پژوهش و فناوری»، «فرهنگی» و «پشتیبانی» و پنج دانشکده «فنی و مهندسی»، «هنر و معماری»، «علوم انسانی»، «علوم گردشگری» و «علومو فناورى‌هاى نوین زیستى» فعالیت می‌کند و با بیش از ۸۰۰ عضو هیات علمی و استاد مدعو، به حدود ۹۰۰۰ دانشجو، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه میکند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه تاکید کرد: پژوهش این مقاله حدودیک سال زمان برده است وما توانسته ایم با استفاده از الگوریتم ژنتیک فقط با تغییر در شکل مقطع سازه lsf با در نظرگرفتن قید‌های اجرایی و صرفه اقتصادی آن؛ ظرفیت اعضاء، سازه‌های فولادی سبک را با میانگین ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار