زن همسایه؛ سارق طلای پیرزن

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری زن جوانی خبر داد که طلا‌های پیر زن همسایه را سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی توضیح داد: بیست و سوم آبان ماه خبر وقوع یک فقره سرقت منزل به کلانتری ۱۳۶ فرجام مخابره شد و با حضور ماموران گشت کلانتری پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار کرد، بیست و سوم آبان ماه بعد از اینکه مادرم به محل نگهداری طلا‌های خود رفت متوجه شد همه‌ی طلا‌ها به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرقت شده است و از ساعت وقوع دقیق سرقت اطلاعی نداریم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در گام اول پی جویی کشف جرم کارآگاهان عازم محل وقوع سرقت شده و پس از بررسی صحنه جرم و بازدید محل نگهداری طلا‌ها به این نتیجه می‌رسند سرقت داخلی بوده و قطع به یقین از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: شاکی و مادر وی به این پایگاه دعوت و تحقیقات تکمیلی در خصوص افرادی که به منزل مادر شاکی رفت آمد دارند بررسی و مشخص شد، طبقه فوقانی یک زوج جوان ساکن می‌باشند و بعضی از اوقات خانم همسایه برای کمک و نظافت به مادر شاکی در محل سرقت تردد داشته و بعد از سرقت نیز اظهار نظر‌ها و رفتار‌های مشکوکی داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دستور قضائی زن جوان همسایه در مخفیگاهش دستگیر شد، ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر مقدار ۴۳ گرم از طلا‌های مسروقه که به صورت ماهرانه‌ای توسط متهمه در پشت بام داخل کولر جاساز شده بود کشف و متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی معترف شد، تنها ۴۳ گرم طلا سرقت کرده و بعد از سرقت طلا‌های شاکی را به یک دست فروش در محدوده سبزه میدان داده و با طلا‌های کشف شده تعویض نموده است و ادعای شاکی مبنی بر اینکه طلا بیش از ۱۰۰ گرم بوده کذب است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات تکمیلی به سرقت ۶۵ گرم سایر طلا‌ها نیز معترف شد، گفت: طلا‌ها را پس از سرقت به یکی از آشنایان خود به اسم سیامک که کارگاه طلا سازی دارد برده و ۴۳ گرم از آن را تعویض و مابقی که چیزی در حدود ۶۵ گرم بوده را به او فروخته است.

وی در پایان تصریح کرد: دستور جلب سیامک نیز صادر و در نهایت مابقی طلا‌ها نیز از ید سیامک کشف و به شاکی مسترد شد و زن همسایه با صدور قرار تامین مناسب برای تحمل کیفر روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار