تحقق ۶۲ درصدی تعهد اشتغال در تربت ‌حیدریه

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تربت‌ حیدریه گفت: از مجموع ۲ هزار و ۹۴۱ نفر تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی تربت حیدریه تاکنون هزار و ۸۳۵ نفر، معادل ۶۲.۴ درصد محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا یوسفی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تربت ‌حیدریه گفت: در تسهیلات کرونا، ۲ هزار و ۲۱۱ نفر با مبلغ ۲۴۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد هزار و ۳۷۰ نفر موفق به دریافت ۱۴۸ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات شدند.

او افزود: همچنین در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها، ۱۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال بود که تاکنون از این مبلغ، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مربوطه پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تربت‌ حیدریه ادامه داد: در بخش اشتغال پایدار روستایی ۳۱۱ پرونده به مبلغ ۴۶۷ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شد که تاکنون از این تعداد به ۲۹۲ فقره به میزان ۳۲۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

یوسفی ضمن بیان اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال بیان کرد: طرح‌های کارورزی و مشوق بیمه‌ای برای استفاده متقاضیان ارائه شده است.

انتهای پیام// م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.