برایان هوک: بایدن با ایران صلح نکند

نماینده سابق آمریکا در امور ایران دولت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا را به ادامه سیاست بازدارندگی دعوت کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴، برایان هوک، مشاور ویژه آمریکا در امور خاورمیانه و نماینده سابق در امور ایران، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آی ۲۴ مدعی شد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موفق شد با توافق نامه‌های صلح تاریخی بین اسرائیل و کشور‌های حاشیه خلیج [فارس]همچون بحرین و امارات با تهدید مشترک آن‌ها که جمهوری اسلامی ایران است مقابله کند.

هوک در ادامه یاوه گویی‌های خود دولت جدید جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا را به ادامه سیاست بازدارندگی دعوت کرد و مدعی شد که بسیار مهم است که در کنار دوستان خود بایستید و تهدیدی برای آن‌ها نباشد.

هوک همچنین دولت فعلی را بخاطر «فشار اقتصادی حداکثر بر ایران» و «بازگرداندن گزینه نظامی به عنوان عامل بازدارنده» تحسین کرد و اظهار داشت بایدن پس از روی کار آمدن کار زیادی خواهد داشت.

روز گذشته، «کیلی مک اننی» دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در نشستی مطبوعاتی مدعی شد: ساز و کار فشار حداکثری ما بر ایران همچنان مؤثر است.

گفتنی است ادعای مقامات کاخ سفید علیه ایران در حالی انجام می‌شود که ساعاتی پیش نیز وزارت خزانه داری آمریکا، یک سازمان بحرینی را به اتهام ارتباط با سپاه پاسداران ایران تحت تحریم‌های خود قرار داد.

روز گذشته نیز وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد مرتبط با وزارت اطلاعات ایران را مورد تحریم قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار