تامین نیاز‌ها و تجهیزات حوزه عمران شهرداری مشهد در یک تفاهم نامه ۱۰۰ میلیارد تومانی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه همکاری با سازمان عمران شهرداری مشهد برای تامین کالا‌ها و تجهیزات موردنیاز به ویژه نوسازی دستگاه‌ها و ماشین آّلات حوزه‌های عمرانی، شهری، حمل و نقل به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل‌های اقتصادی، بازرگانی و تخصصی موجود در سازمان به ویژه در حوزه ماشین آلات، اجرای این تفاهم نامه حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی به سازمان همیاری شهرداری‌ها واگذار شد.

او با تاکید بر افزایش همکاری‌های دوجانبه با سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری مشهد، افزود: در اقدامات پس از انعقاد این تفاهم نامه الزاماً باید به بررسی راه کار‌های بعدی بپردازیم و با تعیین زمان بندی مناسب و در قالب قرارداد‌هایی مرحله به مرحله به سمت هرچه مطلوب‌تر اجرایی شدن آن گام برداریم.

بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در خصوص موضوعات اشاره شده در این تفاهم نامه، ادامه داد: مطابق این تفاهم، سازمان همیاری به عنوان پشتیبان شهرداری‌ها و نهاد‌های زیر مجموعه آنها، موظف است براساس قراداد‌های فی مابین، نسبت به تامین کالا، خدمات و یا ماشین آلات سازمان عمران شهرداری مشهد اقدام کند.

کرمانی بیان کرد: موفقیت شهرداری و شورای شهر، موفقیت مجموعه دستگاه‌های مرتبط با حوزه شهری را در کلان شهر مشهد در پی خواهد داشت، ما نیز در سازمان همیاری همه تلاشمان را برای اجرای مطلوب این تفاهم نامه و تجهیز و نوسازی شهر در بخش‌های مختلف خواهیم کرد.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار