معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

ایستگاه مترو برج میلاد و امیر کبیر با دستور روحانی افتتاح شد/ ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه ساخت هر دو ایستگاه

هاشمی گفت: هزینه ساخت دو ایستگاه مترو برج میلاد و امیر کبیر و ۱۰ ایستگاهی که تا آخر سال ساخته می‌شود، جمعا ۳ هزار میلیارد تومان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه مترو امیر کبیر با بیان اینکه ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل را تبریک می‌گویم اظهار کرد: امروز با دستور رئیس جمهور دو ایستگاه برج میلاد و امیرکبیر را افتتاح کردیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: این دو ایستگاه جمعا ۵۴۰ میلیارد تومان برای شهرداری تهران هزینه داشت که در خط ۶ و ۷ قرار دارند و تا پایان سال باید ۱۰ ایستگاه دیگر را افتتاح کنیم که ۶ ایستگاه در خط ۶ هست، ۳ ایستگاه در خط ۷ و یک ایستگاه هم در خط ۳ است.

وی افزود:طبق برنامه‌هایی که داشتیم پیشرفت‌های بسیار خوبی بوده و تجهیزات، همه در حال نصب است. از پایان این ماه افتتاح‌ ایستگاه‌های بعدی شروع می‌شود و جمعا این ۱۲ ایستگاه ۳ هزار میلیارد تومان بار مالی برای شهرداری داشته که ساخت بعضی از این ایستگاه‌ها از سال‌های ۹۵ و ۹۶ شروع شده است.

هاشمی تصریح کرد:امیدواریم با تکمیل  خط ۶ و ۷ متروی تهران در سال ۱۴۰۱ بار جمعیتی استفاده کننده از متروی تهران ۱ و نیم تا ۲ میلیون افزایش پیدا کند که البته در شرایط عادی و بدون کرونا است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: امیدواریم که این اقدام و اقدامات دیگری که در حال انجام شدن است بتواند توسعه حمل و نقلی بیشتری در پی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: کاهش سه چهارمی مسافران مترو در دوران کرونا/ افتتاح ۱۰ ایستگاه دیگر تا آخر سال


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار