مدیرکل صدا و سیمای فارس:

شهید عباس دوران مظلوم واقع شده است

سید تقی سهرابی با بیان اینکه شهید عباس دوران مظلوم واقع شده است، گفت: ساخت سریال ققنوس که برگرفته از زندگی این شهید است، در اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل صدا و سیمای فارس در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: خوشبختانه شخصیت‌های بزرگ و تراز اول ملی در سطح استان فارس داریم که هر گوشه نگاه کنیم میتوان کاری فاخر را در هر حوزه‌ای انجام دهیم.

سید تقی سهرابی با بیان اینکه در ساخت سریال‌ها با مشکل مالی مواجه می‌شویم، افزود: در بحث شخصیت‌های بزرگ دفاع مقدس از جمله شهید دوران یک جذابیت دراماتیک برای پرداختن به آن دارد که ضروری است به آن پرداخته شود.

او بیان کرد: شهید دوران در شهر شیراز مظلوم واقع شده است و شاید نام آن برای برخی آشنا باشد، اما با فعالیت و کار بزرگ او آشنا نباشند.

مدیر کل صداوسیمای فارس بیان کرد: خوشبختانه صداوسیمای استان با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح فیلمنامه شهید دوران را بررسی کرده و در حال انجام است.

سهرابی با اشاره به اینکه ساخت سریال ققنوس شهید دوران دومین سریال در حوزه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این فیلمنامه در ۲۶ قسمت برنامه ریزی شده و ساخت آن در اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

او همچنین به همکاری و تعامل پایگاه هوایی شهید دوران و پایگاه هوایی بوشهر اشاره کرد و افزود: برخی از سکانس ها‌ی سریال در این دو پایگاه کلید خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار