تصاویری از احمقانه ترین اشتباهات ممکن!

برخی اوقات افراد دچار اشتباهاتی می‌شوند که حتی ممکن است جان آن‌ها مورد تهدید قرار گیرد و بعضی از این اشتباهات نیز بسیار مضحک اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی شاهد انجام کار‌هایی احمقانه توسط برخی افراد هستیم که حتی تصور آن نیز وحشتناک است. به عبارت دیگر این افراد دست به کار‌هایی می‌زنند که با عقل سلیم کاملا در تناقض هستند.

برخی نیز اقداماتی را انجام می‌دهند که در عرف و فرهنگ یک جامعه دیده نمی‌شود. تصاویر منتشر شده از سراسر جهان نشان دهنده آن است که این افراد بدون در نظر گرفتن نتایج هولناک کار خود یا فرهنگ جامعه اقدام به انجام آن کرده اند. وبسایت Diply.com تعدادی از این تصاویر را جمع آوری و منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید


 از میان این تصاویر که در یک گالری گردآوری شده می‌توان به مردی اشاره کرد که با ابزار خطرناک سنگ‌بری، در حال بریدن یک تخته سنگ روی کمر دوستش است.  در تصویر دیگر مردی دیده می‌شود که با قراردادن اره برقی میان پا‌های خود در تلاش برای روشن کردن آن است.

یکی از تصاویر مردی را نشان می‌دهد که طریقه استفاده از چتر در روز بارانی را نمی‌داند و بدون اینکه چترش را باز کند برای جلوگیری از خیس شدن آن را روی سرش گرفته است. یکی از اشتباهات مضحکی که در این گالری تصویر به تصویر کشیده شده تصور نادرست زنی است که صندلی مترو را با تخت خواب اشتباه گرفته، کفش‌های خود را از پا در آورده و راحت روی صندلی‌های مترو دراز کشیده است در حالی که همه اطرافیان او به درستی روی صندلی نشسته اند.

تصویر دیگری دو مرد را نشان می‌دهد که چند شاخه برق را روی یک جفت دمپایی قرار داده و آن را در حالی که خود در آب استخر حضور دارند به داخل آب انداخته اند. زن که روی کیف او نوشته شده من برای حفظ محیط زیست از ساک پلاستیکی استفاده نمی کنم، یک ساک پلاستیکی در دست دارد.

در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

احمقانه ترین اشتباهات

احمقانه ترین اشتباهات

 اشتباهات

اشتباهات

 اشتباهات

تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سومی خیلی احمقانه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
به نظرم اعدامشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۳:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
واقعا احمق بودند مخصوصا عکس سومی و آخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۹
خوابیدن تو مترو ؟ واقعاً؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
نابغه هم توی دنیا کم نداریما .!!! .