تازه‌های نشر؛

رمان‌هایی که از خواندن آن‌ها خسته نمی‌شوید

کتاب‌های «زائر کوهستان مه آلود»، «فقط تویی که منم»، «به امین بگو که دوستش دارم» و «کتاب صوتی حضرت سکینه (س) اسطوره ادب و عرفان» به تازگی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات کتاب نیستان به تازگی کتاب‌های جدیدی را منتشر و روانه بازار نشر کرده است. برخی از این کتاب‌ها به صورت کتاب فیزیکی برخی در قالب کتاب صوتی چاپ شدند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


«زائر کوهستان مه آلود»

کتاب «زائر کوهستان مه آلود» جدیدترین اثر محمدرضا بایرامی است که به تازگی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. این رمان در ۱۷۶ صفحه و با قیمت ۳۹ هزار تومان وارد بازار نشر شد. بایرامی از نویسندگان خوب کشورمان است که اثرش برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد هم شد. از دیگر آثار بایرامی که در این انتشاراتی منتشر شده است، می‌توان به کتاب‌های «هفت روز آخر»، «باد و کاه»، «عقاب‌های تپه» و «هم سفران» اشاره کرد.

«فقط تویی که منم»

کتاب «فقط تویی که منم» اثر قربان ولیئی به تازگی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. این کتاب در قطع خشتی، ۱۱۴ صفحه و با قیمت ۲۸ هزار تومان وارد بازار نشر شد. از دیگر آثار این نویسنده که در این انتشاراتی منتشر شد، می‌توان به کتاب‌های «کجایی که یادت بخیر»، «سوسن»، «مثنوی حسنی» و باید نوشت نام تو را با پرنده‌ها» اشاره کرد.

«به امین بگو که دوستش دارم»

کتاب «به امین بگو که دوستش دارم» اثر مریم راهی به تازگی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. این کتاب در قطع رقعی، ۳۲۴ صفحه و با قیمت ۶۶ هزار تومان در بازار نشر عرضه شد. از کتاب‌های دیگر این نویسنده که در این انتشاراتی منتشر شده است، می‌توان به کتاب «یوما» اشاره کرد. کتاب «یوما» فراز‌هایی از زندگی حضرت خدیجه (س) را روایت می‌کند، این کتاب با شیوه نگارشی بدیع و جذاب، چهره رحمانی تازه‌ای از پیامبر رحمت (ص) و همسر بزرگوارشان به تصویر می‌کشد.

کتاب صوتی «حضرت سکینه (س) اسطوره ادب و عرفان»

کتاب صوتی «حضرت سکینه (س) اسطوره ادب و عرفان» اثر سید مجتبی حسینی با صدای محمد آقاسی و در حجم ۵۸ مگابایت در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. این کتاب با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار نشر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.