قدردانی وزارت بهداشت از عملکرد فرمانده سپاه قدس گیلان در مدیریت بحران کرونا

مدیران وزارت بهداشت از عملکرد موثر سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی کردند.

قدردانی وزارت بهداشت از عملکرد فرمانده سپاه قدس گیلان در مدیریت بحران کرونا

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی سپاه قدس گیلان اعلام کرد: مدیران وزارت بهداشت از عملکرد درخشان و موثر سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان و نتایج این اقدام ها  در مدیریت مناسب‌تر کرونا در گیلان به نسبت سایر استان‌ها تقدیر کردند.

یکی از دلایل تقدیر فرمانده سپاه قدس گیلان، عملکرد مطلوبش در ساماندهی بسیجیان و کادر درمانی و بهداشتی برای اجرای  طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه و همچنین طرح غربالگری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گیلان است.

از جمله اقدام های سپاه قدس گیلان برای مبارزه و ریشه‌کنی ویروس کرونا، خدمات‌رسانی بسیجیان و پاسداران در بیمارستان‌های رازی، رسول‌اکرم (ص) و قائم (عج) و همکاری در اجرای غسل، کفن و تدفین اموات کرونایی است.

از دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان،  اجرای صحیح طرح غربالگری سردار سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا مبتنی بر برنامه «هر خانه؛ یک پایگاه سلامت» است که شش هزار و ۷۷۰ نفر از داوطلبان بسیجی در آن مشارکت کرده‌اند و تاکنون این طرح در گیلان ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به اذعان مدیران وزارت بهداشت، پیشرفت خوبی داشته و به‌عنوان الگوی موفق در اجرا برای سایر استان‌ها معرفی‌شده است.

همچنین گندزدایی معابر و اماکن پرتردد، تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی مورد نیاز مردم در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا و رساندن آن‌ها به نیازمندان و حاشیه‌نشینان از دیگر اقدام های سپاه قدس گیلان در ماه‌های اخیر بوده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.