پرداخت کرایه حمل بار‌های عمده در خراسان رضوی مطابق نرخ جدید

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: کرایه حمل بار از جمله بار‌های عمده توسط ناوگان باری جاده‌ای خراسان رضوی مطابق نرخ جدید ابلاغی محاسبه و جا به جا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد وحدتی فرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، پرداخت کرایه حمل بار‌های عمده در خراسان رضوی مطابق نرخ جدید کالا‌های عمده مانند سیمان، فولاد و محصولات پتروشیمی را برخلاف این نرخ ابلاغی توسط شرکت‌های حمل و نقلی، تخلف دانست و گفت: باید افزایش یاد شده در نرخ حمل کالا لحاظ شود.

او افزود: بر همین اساس در دو هفته گذشته نرخ حمل سیمان در استان حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه این افزایش قانونی نرخ حمل بار مانند همه کشور به میزان حدود ۳۲ درصد به صورت خودکار در بارنامه شرکت‌های حمل و نقل اعمال می‌شود، ادامه داد: حقوق دولتی نیز متناسب با نرخ‌های قانونی تعیین شده در این اسناد اخذ می‌شود.


وحدتی فرد تعداد شرکت‌های حمل بار استان را ۲۸۳ مورد عنوان و بیان کرد: تاکنون به دفعات با شرکت‌های حمل و نقلی که بر خلاف ضوابط رفتار کرده‌اند برخورد شده و حتی برخی تا مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال نیز جریمه شده و با تکرار تخلف، شرکتشان مهر و موم شده است.

او به موضوع اعلام بار در مراکز عرضه کالای عمده مانند سیمان و فولاد نیز اشاره و تصریح کرد: در عمل اعلام بار در این مراکز تنها بر اساس نوبت دهی صورت می‌گیرد لذا راننده‌ای که در صف است نمی‌تواند مقصد و مکان تحویل بار را انتخاب کند.

تعداد ناوگان باری فعال در خراسان رضوی حدود ۲۸ هزار دستگاه است.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار