پسا یلدا را چگونه خواهیم گذراند؟/مردم همچنان پایند دستورالعمل‌های بهداشتی باشند

شب یلدا را پشت سرگذاشتیم و حالا باید در این روزهای زمستانی، دورهمی ها را کاهش داده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم تا روند نزولی بیماری ادامه پیدا کند.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه بسیاری از همشهریان شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کردند، گفت: دیشب یلدایی متفاوت را در سایه شوم کرونا تجربه کردیم.

او افزود: در حال حاضر ۴ شهرستان درمیان، سربیشه، بشرویه و خوسف در وضعیت زرد هستند و ۷ شهرستان دیگر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

شریف زاده بیان کرد: در شهرهای با وضعیت نارنجی ادارات با ۵۰ درصد پرسنل فعالیت می کنند، مشاغل ۳ و ۴ همچنان اجازه فعالیت ندارند و در حوزه تردد نیز از ورود پلاک‌های غیر بومی و از خروج پلاک‌های بومی به شهرستان‌های نارنجی جلوگیری می شود.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان های با وضعیت نارنجی از تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح روز بعد نیز جلوگیری خواهد شد.

او عنوان کرد: در شهر‌های زرد نیز پرسنل در وضعیت یک سوم می‌توانند فعالیت کنند، مشاغل گروه ۴ اجازه فعالیت نخواهند داشت و محدودیت های تردد شبانه و ورود و خروج خودرو ها نیز در این شهرستان‌ها اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار