شبکه ساخت و سازهای غیرمجاز باید منهدم شود

بازرس ویژه وزیرکشور بر ضرورت مقابله و ریشه کن ساختن شبکه ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید کرد و گفت: نباید به خلافکاران فرصت سوء استفاده داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار هادی نژاد بازرس ویژه وزیرکشور، در جلسه مقابله با ساخت و سازغیرمجاز شهرستان کرج گفت: امر پیشگیری در مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز اولویت اصلی است و نظر وزیر محترم کشور نیز این است که از همان ابتدای امر جلوی تخلفات ناشی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز گرفته شود تا نیاز به تخریب نباشد.

سردار هادی نژاد افزود: متاسفانه نگاه درآمدی به کمیسیون ماده ۱۰۰ وجود دارد و لایحه آن جهت بازنگری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

بازرس ویژه وزیرکشور گفت: شهرداری‌ها اگر خودشان اراده کنند کارشان در پیشگیری سهل‌تر خواهد بود.

او افزود: اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز باید دیدگاه‌های وزارت کشور را داشته باشند و آموزش‌های لازم را ببینند.

بازرس ویژه وزیر کشور آمار تخلفات ساخت و ساز‌های حوزه شهری را نیز بالا اعلام کرد و گفت: باید پیشگیری لازم از مبادی اصلی گرفته شود.

سردار هادی نژاد افزود: در حوزه روستایی نیز از بخشداری‌ها انتظار می‌رود دهیاران را آموزش بدهند و توجیه کنند جهت صدور پروانه به موقع اقدام شود و اخطار‌های لازم را نیز بدهند.

بازرس ویژه وزیر کشور گفت: باید با عزم جدی دهیاری‌ها به هنگام رویت تخلفات، در روستا‌ها به موقع اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.