رئیس کل دادگستری فارس:

کارخانجات مخابراتی ایران، بنگاه فنی و اقتصادی است

موسوی گفت: شرکت تولیدی، خدماتی کارخانجات مخابراتی ایران بنگاهی فنی و اقتصادی است که به تولید و تأمین تجهیزات نسل جدید مراکز تلفن پرظرفیت و سیستم‌های مخابراتی و الکترونیکی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رئیس کل دادگستری فارس به همراه معاون قضایی و دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ضمن بازدید از شرکت تولیدی وخدماتی کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز، به بررسی مشکلات و رفع موانع تولید این کارخاته پرداخت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که شرکت تولیدی، خدماتی کارخانجات مخابراتی ایران بنگاهی فنی و اقتصادی است که به تولید و تأمین تجهیزات نسل جدید مراکز تلفن پرظرفیت، سیستم‌های مخابراتی و الکترونیکی، تجهیزات جانبی و صنایع فلزی و همچنین مشارکت در طراحی سیستم‌های مخابراتی نسل جدید می‌پردازد، گفت: طی این بازدید، نشستی با مدیرعامل این کارخانه برگزار شد و مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از بازدید میدانی و هدفمند از کارخانجات مخابراتی ایران، عمده مشکلات این کارخانجات از جمله مشکلات بانکی، بدهی به تأمین اجتماعی و برخی از نهاد‌های دولتی جهت پیگیری در دستور کار ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گرفت، گفت: مقررشد طی نشستی با مدیران عامل بانک‌های طرف قرارداد جهت حل اختلافات و مشکلات بوجود آمده رایزنی شود.

کارخانجات مخابراتی ایران، بنگاه فنی و اقتصادی است

موسوی در خصوص سایر مشکلات این شرکت نیز عنوان کرد: مدیران این واحد تولیدی و اقتصادی می‌تواند درخواست‌های خود را به دبیرخانه سیاست‌های اجرای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس ارائه کنند تا نسبت به پیگیری موانع و مشکلات آنان اقدام شود.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با اشاره به اینکه روند اجرای برنامه‌های دستگاه قضایی در مسیر کمک به جهش تولید است گفت: حمایت و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحد‌های تولیدی بدون توقف از جمله برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی استان فارس خواهد بود.

او گفت: در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ریاست معظم قوه قضائیه در سال جاری مشکلات ۲۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل درکارگروه حمایت حقوقی و قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس حل شده و مشکلات تعداد ۱۱۸ واحد تولیدی نیز بطور نسبی مرتفع گردیده است.

گفتنی است کارخانجات مخابراتی ایران ITMC اولین و بزرگترین تولید کننده سیستم‌های مخابراتی کشوردر این حوزه فنی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار