عطر عاشقی از مزار شهدای گمنام رفسنجان پخش می‌شود/ علیرام نورایی در قرنطینه!

برنامه «عطر عاشقی» شبکه پنج سیما، این هفته با موضوع شهدای انقلاب اسلامی از مزار شهدای گمنام رفسنجان پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «عطر عاشقی» با حضور حجت الاسلام حاج احمد شرفخانی کارشناس مذهبی، به موضوع شهدای انقلاب اسلامی می‌پردازد و حاج مجتبی رمضانی با نوای گرم و دلنشین زیارت آل یس را برای حاضران و بینندگان قرائت می‌کند.

برنامه تولیدی «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

علیرام نورایی به قرنطینه شبکه پنج می‌رود

برنامه «قرنطینه» شبکه پنج سیما پنجشنبه (۴ دی ماه) ساعت ۲۲ میزبان علیرام نورایی بازیگر سینما، تلویزیون و مجری تلویزیون خواهد بود.

علیرام نورایی بازیگر تئاتر و تلویزیون به قرنطینه می‌رود تا گپ و گفتی متفاوت با موضوع مدیریت استرس در جامعه داشته باشد.

گفتنی است به دلیل ضرورت توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه خاص و هنرمندانه، فصل دوم برنامه تلویزیونی «قرنطینه» در گروه تامین و پخش بسیج رسانه ملی تولید و از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. این برنامه با اجرای امین زندگانی سعی می‌کند از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز در کشور بپردازد. قرنطینه پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش و جمعه‌ها ساعت ۱۹ باز پخش می‌شود.

تهرانگرد با ساختار جدید می‌آید / آخرین قسمت تهرانگرد در خانه تاریخی عمارت مستوفی

آخرین قسمت برنامه " تهرانگرد" پنج شنبه ۴ دی ماه ساعت ۲۰ از خانه تاریخی عمارت مستوفی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه " تهرانگرد" در آخرین قسمت خود به عمارت مستوفی می‌رود تا جاذبه‌های معماری و تاریخچه این خانه قدیمی را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

عمارت تاریخی مستوفی الممالک در چهارراه گلوبندک، خیابان بادامچی و گذر مستوفی قرار دارد و به دوران قاجاریه است و قدمتی ۱۲۵ ساله دارد. این خانه جایگاه تشکیل اولین کابینه دوران مشروطیت بوده است.

همچنین برنامه تهرانگرد این هفته به میان باغ‌های کن رفته تا گزارشی جذاب از برگزاری جشنواره خرمالو را برای بینندگان روایت کند.

«تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سجاد مشحون است که بصورت هفتگی هر پنج شنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. قرار است فصل جدید این برنامه با ساختاری جدید و با اجرای ساسان گلستانه، محمد مصطفاییان و حامد دولت مرادی بزودی میهمان خانه‌ی مخاطبان شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.