عرشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آماده مقابله با موج جدید بیماری کرونا هستیم

معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آماده مقابله با موج جدید کرونا است و این بیماری را به طور دقیق بررسی می‌کند.

شهنام عرشی معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت تمهیدات لازم در زمینه مقابله با بیماری کرونا را در کشور اندیشیده و این بیماری را به طور دقیقی بررسی می‌کند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی در دسترس است و اقلام دارویی که در دستورالعمل‌های درمانی ذکر شده بدون مشکل یا کمبودی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: متاسفانه برخی از بیماران اصرار به تجویز داروی خاصی توسط پزشکان دارند که همین مسئله احتمال ایجاد بازارسیاه کاذب در خصوص آن دارو را افزایش می‌دهد.

عرشی گفت: وزارت بهداشت آماده مقابله با موج جدید بیماری کرونا است و تمهیدات لازم در این خصوص نیز اندیشیده شده است. با شروع فصل سرما احتمال همراهی اپیدمی کرونا با آنفلوانزا وجود دارد و به همین دلیل از تمام افراد در خواست می‌کنیم که شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند و از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و دورهمی‌های خانوادگی به شدت بپرهیزند.


بیشتر بخوانید


معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: سالمندان، زنان باردار و بیماران مبتلا به عارضه های قلبی، ریوی و دیابت باید در چنین شرایطی بیشتر از سایر افراد از خود مراقبت کنند تا به بیماری کووید۱۹ مبتلا نشوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۵ دی ۱۳۹۹
راه خلاص شدن از كرونا خيلي راحته
تابستونه با هواكش تا ويروسا رو بريزه بيرون
زمستونا با بخاري گازي تا ويروسا رو بسوزونه
مطمئنم چينيا همينجوري كرونا رو جم كردن ولي مخفي كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۹
با بخاري گازي ديگه لازم نيست مردم پنجره ها رو براي بيرون كردن ويروسا باز كنن چون بخاري ترتيب ويروسا رو ميده
البته بايد برا اكسيژن هوا از يه جا بياد
كافيه بخاري رو زياد كنن و اگه گرمشون شد لاي پنجره رو باز بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۹
بخاري گازي = كوره ويروس سوزي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
تنها راه نجات اينه كه فن كوئل ها و هواسازا خاموش بشه و ملت با بخاري گازي كه هوا رو ٤٠٠ درجه داغ ميكنه و همه ويروسها رو ميسوزونه خونه هاشونو گرم كنن و اگه كسي هم قبول نداره كه بخاري هوا رو ٤٠٠ درجه داغ نميكنه دستشو بچسبونه به بخاري گازي
آخرین اخبار