در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه با کسب مجوز‌های لازم

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت از حضور فیزیکی دانشجویان مقطع دکتری به منظور انجام فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه خبر داد.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری کلاس‌های عملی در این دانشگاه، اظهار کرد: از همان ابتدای ترم در شورای آموزشی دانشگاه تصمیم گرفتیم تا برگزاری کلاس‌های عملی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به دو دسته تقسیم بندی شوند.

او افزود: برخی از کلاس‌های عملی در دانشگاه علم و صنعت به صورت مجازی برگزار شدند، اما به علت ضروری بودن کسب مهارت در برخی رشته‌ها لازم بود تا دانشجویان حتما به صورت حضوری و فشرده در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها شرکت کنند.

واحدی تصریح کرد: طبق پیش بینی‌هایی که انجام گرفته بود باید برخی از دروس عملی حتما به صورت حضوری برگزار می‌شدند، اما شدت شیوع ویروس کرونا مانع تحقق این امر شد. در صورت کسب اجازه از ستاد ملی مقابله با کرونا دانشجویان می‌توانند فشرده و به صورت اختیاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این کلاس‌ها حاضر شوند، اما در صورتیکه موفق به کسب مجوز از ستاد کرونا نشویم این نوع از کلاس‌ها هم به شیوه غیرحضوری برگزار خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه، گفت: دانشجویان مقطع دکتری که در مرحله انجام کار‌های پژوهشی هستند و برای تحقق آن نیاز به حضور در دانشگاه دارند با درخواست خودشان و تایید استاد راهنما بعد از طی کردن فرآیند‌های لازم در خوابگاه مستقر خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار