تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو برای بیست‌وهفتمین هفته متوالی

ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیست‌وهفتمین هفته متوالی علیه فساد و رشوه‌خواری نخست‌وزیر کشورشان دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست امروز (شنبه) در گزارشی از تداوم تظاهراتِ ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برای بیست‌وهفتمین هفته متوالی خبر داد.

به نوشته این خبرگزاری «صد‌ها معترض برای بیست‌وهفتمین هفته متوالی در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به کلاهبرداری، رشوه‌خواری و نقض اعتماد عمومی علیه نتانیاهو در مقابل اقامتگاهش در خیابان بالفور دست به اعتراض زدند.»

تاکنون در تظاهرات امروز سرزمین‌های اشغالی سه نفر بازداشت شدند. پلیس صهیونیستی نیز دسترسی به برخی از خیابان‌های این اراضی را مسدود کرده است.

البته معترضان علی‌رغم این محدودیت دسترسی توانستند به تقاطع اصلی و نزدیک اقامتگاه نتانیاهو رسیده‌اند. گفته می‌شود در تظاهرات امروز افراد معترض مشعلی به دست داشتند که رویش نوشته شده «محاصره بالفور».

یکی از گرو‌ه‌های معترض نیز شعاری خطاب به نتانیاهو حمل می‌کند که نوشته «به زودی تمام پرده‌ها کنار خواهد رفت و اسرائیل از کارشکنی و فساد تو پاک خواهد شد. قرنطینه و انتخابات هیچ‌کدام مانع ما در این راه نخواهد بود. ما از هر طرف به شما نزدیک خواهیم شد و این تظاهرات را تنها به شنبه محدود نخواهیم کرد.»

البته تایمز اسرائیل روز گذشته (جمعه) در گزارشی از برگزاری تظاهراتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داده و اعلام کرده است رهبر اعتراظات روز گذشته از سوی پلیس صهیونیست‌ها دستگیر شده است.

این نشریه روز گذشته تظاهراتی که هر شنبه بعد از ظهر برگزار می‌شود را عظیم‌ترین در نوع خود دانسته است.

هفته گذشته نیز اخبار از تداوم این اعتراضات درحالی خبر می‌داد که نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در برنامه زنده تلویزیونی مشغول تزریق واکسن کرونا بود.

ماه گذشته اخبار حاکی از حمله به معترضان در سراسر سرزمین‌های اشغالی بود. گفته شده در این حملات از اسپری فلفل برای پراکنده کردن معترضان استفاده شده است.

ناتوانی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین پرونده قطور فساد اقتصادی او ازجمله مهمترین علت‌هایی است که صهیونیست‌ها خواهان استعفای فوری نتانیاهو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار