جهاد اسلامی فلسطین:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باعث ادامه ظلم به مردم فلسطین می‌شود

احمد المدلل از عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این موضوع را باعث تشویق تل آویو به ادامه جنایت علیه مردم فلسطین دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، احمد المدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد هر گونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، چراغ سبز نشان دادن به این رژیم برای تداوم جنایت علیه ملت فلسطین است.

المدلل گفت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانگر حجم بحرانی است که رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با آن دست به گریبان هستند. تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، میزان سردرگمی، حیرت و هراس دشمن صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی با سردرگمی و بحران‌های پیاپی مواجه است. کنست برای سومین بار منحل شده و قرار است انتخابات پارلمانی برای چهارمین بار برگزار شود. از این رو، تجاوز اخیر برای صادر کردن همه این بحران‌هایی است که نتانیاهو و مسئولان صهیونیست گرفتار آن هستند. همچنین این تجاوز، تلاش برای شکستن اراده ملت فلسطین و مقاومت آن است که پیشرفت‌های زیادی کسب کرده است.

المدلل در ادامه، برقراری هر گونه رابطه با دشمن اشغالگر را محکوم و تصریح کرد عادی سازی روابط، چراغ سبز نشان دادن به دشمن برای تداوم جنایت هایش علیه ملت فلسطین است. این اقدام به تجاوزات رژیم صهیونیستی مشروعیت می‌بخشد تا به جنایت هایش علیه فرزندان فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، شهرک سازی، الحاق، یهودی سازی و بازداشت‌ها ادامه دهد. بدون شک عادی سازی روابط، بسیار زیان بار و خدمتی رایگان به دشمن صهیونیست و چراغ سبز نشان دادن به دشمن برای ادامه محاصره علیه نوار غزه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از این رو، ما از امت عربی می‌خواهیم در مقابل عادی سازی روابط بایستد و از مقاومت ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی حمایت و پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار