عامل بمب‌گذاری نشویل شناسایی شد

پلیس نشویل عامل بمب‌گذاری روز جمعه را شناسایی و اعلام کرد آنتونی کویین وارنر ۶۳ ساله عامل این انفجار بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری از شناسایی عامل حادثه بمب‌گذاری هفته گذشته در نشویل در ایالت تنسی آمریکا خبر دادند.

بر این اساس پلیس نشویل فردی با نام «آنتونی کویین وارنر» ۶۳ ساله را به عنوان عامل این حادثه معرفی کرده است.

«جان درک» رئیس پلیس نشویل، این خبر را تایید کرده، اما اعلام نکرده است آیا عواملی دیگری نیز در این بمب‌گذاری نقش داشته‌اند یا نه.

اما این مقام ارشد پلیس نشویل از درجریان بودن تحقیقات در این باره خبر داده است.

مأموران نشویل روز گذشته از یک خانه و یک دفتر املاک برای رسیدگی به این پرونده بازدید کرده‌اند و اکنون اعلام کردند وارنر در همان خانه زندگی می‌کرده است.

روز گذشته اعلام شده که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) درحال بازجویی ازحدود ۵۰۰ نفر در رابطه با حادثه نشویل است. در این میان نام شرکتی نیز به میان آمد که وارنر به‌عنوان مشاور کامپیوتری در آن فعالیت داشته است.

گفته می‌شود او ۳ یا ۴ سال پیش با آن شرکت قرارداد بسته و هفته گذشته از طرف شرکتی ایمیلی دریافت کرده است که به او اطلاع دادند دیگر کارمند آنجا نیست. برای تعلیق او تاکنونی دلیلی مشخص نشده است.

مدیر این شرکت در واکنش به این خبر گفت: «او بسیار با شخصیت است و چنین کاری از او برنمی‌آید. او گاهی به شرکت ما می‌آمد، اما گاهی می‌شد که ماه‌ها کاری با او نداشته باشیم.»

روز گذشته سی‌بی‌اس آمریکا از شناسایی فرد یا افرادی که با انفجار روز گذشته در شهر نشویل در ایالت تنسی مرتبط بوده‌اند خبر داد.

منابع خبری روز جمعه هفته گذشته از وقوع انفجاری مهیب در نشویل، ایالت تنسی آمریکا خبر دادند.

«بیل لی» فرماندار ایالت تنسی آمریکا، پس از بازدید از محل حادثه، در نامه‌ای از دونالد ترامپ، خواست تا حالت فوق‌العاده اعلام کند.

پیش از این نیز «جیم کوپر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا انفجار مرکز شهر نشویل را «از جمله تروریسم داخلی» در این کشور توصیف کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار