کاربران فضای مجازی نوشتند:

سید حسن نصرالله، افتخار اسلام و محور مقاومت

شب گذشته گفتگوی دبیر کل حزب الله لبنان پخش شد و او درباره شهادت سردار سلیمانی نکاتی را گفت. پخش این گفتگو با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، شب گذشته در گفتگویی با شبکه المیادین درباره تحولات داخلی لبنان و نیز تحولات منطقه‌ای و بین المللی صحبت کرد. این گفتگوی زنده تلویزیونی که همزمان با اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان حشد شعبی عراق برگزار می‌شد، به طور زنده از شبکه خبر هم  پخش شد.


بیشتر بخوانید


دبیر کل حزب الله لبنان که دوستی دیرینه‌ای با حاج قاسم داشت برای ایشان ابراز دلتنگی کرد و گفت: "دلم برای او خیلی تنگ شده است".

او همچنین درباره شهادت سردار سلیمانی گفت:" کسانی که در ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شریک بودند، نه تنها مورد هدف ایرانی‌ها بلکه هدف تمام کسانی هستند که خود را موظف میدانند که از اینان انتقام بگیرند. این انتقام ریل گذاری شده و حتما انجام خواهد شد و چه دیر و یا زود صورت خواهد گرفت. "

این گفتگوی تلویزیونی با واکنش‌های بسیاری از طرف کاربران رو به رو شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی توئیت‌هایی را در این باره منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
نصرمن ا... و فتح قریب
انشا... خون شهدای دنیای اسلام نابودی آمریکا و اسرائیل را موجب خواهدشد . این وعده الهی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
درود بر سید حسن نصرالله
آخرین اخبار