برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد

سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران گفت: پس از وقفه هشت ماهه اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های گزینش سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه گفت: نخستین مرحله این اردو با حضور چهار ملی پوش از ۱۰ روز قبل در مجموعه ورزشی صدر مشهد آغاز شده و فردا پس از استراحت پنج روزه دوباره به مدت ۱۰ روز در تهران پیگیری می‌شود.

او به تداوم اردو‌های ۱۰ روزه این تیم اشاره کرد و افزود: محمد رضایی طادی، محمد برزگر، سپهر زاهدی و احمدرضا کنعانی چهار شمشیرباز حاضر در این اردو بودند و دیگر شمشیرباز دعوت شده یعنی محمد رضایی که از ملی پوشان با تجربه کشورمان است به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونا در این اردو غایب بود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران ادامه داد: مسابقات گزینش برای تک سهیمه باقی مانده المپیک بین ۲۰ کشور بازمانده از حضور در این رقابت ها، فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها بسیار سخت و سنگین است.

یعقوبیان بیان کرد: رقابت برای نمایندگی کشورمان در مسابقات گزینش المپیک بین محمد رضایی و محمد رضایی طادی است که همنام و پسر عموی یکدیگر هستند و تیم چهار نفره آسیایی کشورمان نیز در پایان اردو‌های ۱۰ روزه فروردین ماه سال آینده انتخاب خواهد شد.

او تصریح کرد: اکنون ایران تنها در اسلحه "سابر" دارای عناوین و جایگاه شایسته آسیایی و جهانی است و امیدواریم با تقویت شمشیربازان در اسلحه "اپه"در آینده نزدیک شاهد حضور مقتدرانه شمشیربازان اسلحه اپه کشورمان در رقابت‌های جهانی و آسیایی باشیم.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.