خدمت رسانی کمیته امداد بافق به ۷۰۰ خانوار نیازمند

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: این نهاد در حال حاضر به ۷۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان بافق در بخش‌های مختلف و بر اساس نیاز آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم طلائی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد ۹ ماهه، گفت: این نهاد در حال حاضر به ۷۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان بافق در بخش‌های مختلف و بر اساس نیاز آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

او افزود: در این مدت ۶۳ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به ۱۰ نوعروس تحت حمایت این نهاد اهدا شد و زمینه تشکیل زندگی آنان فراهم شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق تصریح کرد: همچنین در ۹ ماهه اول امسال یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی به همت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر به ۲۶۱ مددجوی تحت حمایت اعطا شد.

او ادامه داد: در همین مدت ۱۳۰ فقره وام اشتغال به مبلغ هفت میلیارد تومان در زمینه های شغلی صنفی، صنعتی، دامداری، کشاورزی و زنبورداری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بافق پرداخت شد.

طلائی بیان کرد: این نهاد نسبت به پرداخت اجاره مسکن ۲۲ خانوار تحت حمایت به مبلغ ۳۷ میلیون تومان و پرداخت وام ودیعه مسکن به دو مددجوی تحت حمایت به مبلغ ۴۰ میلیون تومان اقدام کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار