معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت گفت: پارک بانوان تفت مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت بانوان این شهرستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدجواد نعمتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت در حاشیه بازدید از پروژه پارک بانوان این شهرستان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری تفت و قدردانی از خانواده مرحوم دکتر "جلال مجیبیان" برای اهدای زمین پارک بانوان گفت: یکی از درخواست‌های مهم بانوان شهرستان تفت احداث پارک بانوان در این شهر برای گذراندن اوقات فراغت بود که در جلسات کارگروه بانوان شهرستان بر این درخواست تأکید شده است.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش مجموعه شهرداری تفت از طریق اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان و اعتبارات منابع داخلی شهرداری از چند ماه گذشته عملیات عمرانی احداث این پارک آغازشده است.

نعمتی بیان داشت: امیدواریم با تخصیص به‌موقع اعتبارات این آرزوی دیرینه بانوان تفتی محقق و از مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره‌مند شوند.

این مسئول اظهار داشت: پروژه پارک بانوان شهر تفت در متراژی به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است و در طراحی آن زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی روباز، پیست دوچرخه‌سواری، زمین شطرنج، آلاچیق، بازارچه فروش صنایع‌دستی خانگی، نمازخانه، بوفه، گلخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.