دالوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بیمه خانه های ساخته شده توسط کمیته امداد برای محرومین

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد درباره بیمه ی خانه های روستایی ساخته شده توسط کمیته امداد توضیحاتی داد.

حمیدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام درباره ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین منعقد خواهد شد همچنین قرارداد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین توسط بنیاد مستضعفان و کمیته امداد منعقد می‌شود.

او با بیان اینکه تا قبل از این تفاهم نامه‌ها، همکاری‌هایی را با ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان داشتیم و به صورت پراکنده خانه‌هایی ساخته شد، افزود: ما از ظرفیت شرکت‌های تابعه این نهاد‌ها برای ساخت مسکن استفاده کردیم و آن‌ها ما را در تأمین مصالح کمک کردند.

دالوند گفت: تفاهم نامه‌هایی که به زودی منعقد می‌شود دو سالانه هستند و امکان تمدید آن‌ها برای ساخت تعداد بیشتری خانه تمدید می‌شود.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد تمامی خانواده‌های تحت پوشش را بیمه سیل، زلزله و... می‌کند، گفت: از ابتدای فعالیت حوزه مسکن در کمیته امداد بالای ۵۰۰ هزار مسکن ساخته شده است، ولی چیزی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد تعمیر شدند و اکثر این خانه‌ها بیمه شدند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار