ارائه رایگان اماکن ورزشی به بانوان دیشموکی

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک گفت: اماکن ورزشی به صورت رایگان و به مدت یک سال در اختیار بانوان دیشموکی قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسفندیار مختاری مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک از ارائه رایگان یک ساله اماکن ورزشی به بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی با هدف شناسایی و استعداد‌های ورزشی خبر داد.

اسفندیار مختاری گفت: با هدف توانمند سازی و استعدیابی ورزشی وهمچنین شکوفایی استعدادی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی، اماکن ورزشی در شهر دیشموک به صورت رایگان در اختیار بانوان این بخش قرار گرفت.

او تهیه زیر ساخت‌های ورزشی را یکی از مهمترین راهکار‌ها برای شناسایی استعداد‌های ورزشی دانست و افزود: بنیاد علوی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) دیشموک طی تفاهم نامه‌ای سالن ورزشی بسیج و اداره ورزش و جوانان در رشته‌های والیبال و فوتسال را به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار بانوان دیشموکی قرار می دهد.

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در بخش دیشموک بیان کرد: همچنین طی تفاهم نامه‌ای مقرر شد سالن ورزش‌های رزمی در اختیار بانوان رزمی کار و علاقه‌مند به این رشته ورزشی  به صورت رایگان قرار گیرد.

مختاری یکی از رسالت‌های بنیاد علوی در بخش دیشموک را شناسایی استعداد‌های ورزشی دانست و گفت: بانوان دیشموکی استعداد‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند و این ورزشکاران تا کسب مدال قهرمانی در مسابقات ملی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.