در بسته حوادث پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در اهواز/ سارقان حرفه‌ای در دزفول دستگیر شدند

حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس آگاهی از فعالیت فردی در امر فروش کالا‌های دخانی قاچاق مطلع شدند و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی محل دپو سیگار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازدید کردند و که تعداد ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال توقیفی را یک میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و معابر در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی ۵ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۶ سرقت مغازه و معابر در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان به مراجع قضائی برای انتقال به زندان تحویل داده شدند، اما از شهروندان خواهشمندیم ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، منازل و مغازه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کشف محموله پارچه قاچاق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار داشت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارزو تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی پل زال با کار اطلاعاتی یک پژو ۴۰۵ حامل کالای را در شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۴۷ طاقه پارچه کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.