در بسته حوادث چهارشنبه ۱۰ دی ماه بخوانید؛

دستگیری شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده دز/ سارق کابل‌های مخابراتی در شوشتر با دستان بسته

حوادث امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری شکارچی غیر مجاز در پارک ملی دز

رضا قپانچی پور رئیس اداره محیط زیست پارک ملی دز گفت: طی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی دز در مناطق تحت مدیریت این اداره به یک دستگاه خودرو که حین شکار غیر مجاز بود، مشکوک شده و متخلف مذکور به محض رویت ماموران از محل متواری شده و یگان پارک ملی دز با هوشیاری ماموران اجرایی این اداره و تحقیقات صورت گرفته موفق به شناسایی و دستگیری این شکارچی غیر مجاز شدند.

او افزود: در ادامه ماموران موفق به کشف بقایای لاشه یک قطعه پرنده حمایت شده دراج از متخلف شده که با توجه به تخلف صورت گرفته با تشکیل پرونده قضایی نامبرده به منظور رسیدگی به جرایم صورت گرفته به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی شد.

به گفته قپانچی پور، هر گونه صید شکار و زنده گیری پرندگان وحشی در طبیعت بدون تحصیل پروانه از سازمان محیط زیست تخلف محسوب شده و با متخلفان این عرصه برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

سارق کابل‌های مخابراتی در شوشتر با دستان بسته

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ با استفاده از شگرد‌های پلیسی و کار اطلاعاتی موفق شدند سارق سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی مراجع قضایی او را دستگیر کنند.

او به اعتراف سارق به چندین فقره سرقت در سطح شهرستان در بازجویی‌های فنی پلیس اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه او مقادیری کابل تلفن و باکس مخابراتی کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده به منظور طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری ۶ توزیع کننده موادمخدر در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با تشکیل ۶ تیم از عوامل کوپ و پلیس‌های تخصصی به منظور برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت در ۳ نقطه آلوده بصورت ضربتی به مرحله اجرا درآمد و ماموران پلیس این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی ۶ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازجویی‌های فنی پلیس متهمان به ۵ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۲۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۵۰ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: ماموران پاسگاه حمید با اقدامات اطلاعاتی فردی که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کرد را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و با کار تخصصی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازرسی و تعداد ۵۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.