در بسته حوادث پنجشنبه ۴ دی ماه بخوانید؛

توقیف محموله سوخت قاچاق در ماهشهر/ سارقان خودرو در بهبهان به دام افتادند

حوادث امروز پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

جلوگیری از خروج بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر

سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: به منظور طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند یک فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

او با اشاره به کشف ۳۰ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل از سوی ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده که هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس داشت، افزود: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و محموله کشف شده به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

دستگیری ۲ سارق خودرو در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی موضوع و با اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های لازم موفق شدند ۲ سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، آن‌ها را به همراه تعدادی اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ دستگاه خودروی مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به بیش از ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.