انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: به منظور توسعه و افزایش فضا‌های آموزشی در سطح این شهر تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه منعقد شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور توسعه و افزایش فضا‌های آموزشی در سطح این شهر تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه در مناطق کوی بوستان، کریشان و علوی امضا شده است.

او با بیان اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه در کوی بوستان مختص دانش آموزان مقطع متوسطه اتباع خارجه است و سایر دانش آموزان منطقه نیز می‌توانند از این مدرسه استفاده کنند، افزود: واحد‌های آموزشی کوی کریشان و علوی ۶ کلاسه بوده و پیمانکاران ساخت این بنا‌های آموزشی نیز معرفی شده اند.

نیسی گمراوی تصریح کرد: به دلیل کمبود فضا‌های آموزشی در این مدارس، تدریس دانش آموزان ابتدایی و متوسطه به صورت ۲ شیفت انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز افزایش فضا‌های آموزشی در سطح این ناحیه را از اهداف این اداره برشمرد و بیان داشت: در حال حاضر تفاهم نامه ساخت ۳ مدرسه دیگر در حال بررسی است که در صورت توافق با پیمانکاران مربوطه عملیات ساخت و ساز آن‌ها آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: این ۳ مدرسه قرار است در کوی الهیه و کوی گلدشت با کمک خیران ساخته شوند و امیدواریم که بتوانیم در امر مدرسه سازی خدمات بیشتری را ارایه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار