مدیر کل کتابخانه‌های عمومی:

افتتاح هر کتابخانه نویدی برای پرورش سلیمانی‌ها است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: سردار سلیمانی در مکتب کتاب، شهید سلیمانی شد و افتتاح هر کتابخانه نویدی برای پرورش سلیمانی‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی زنده یاد فهیمه زینلی در نیشابور با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: افتتاح این کتابخانه در سالروز شهادت سردار سلیمانی هدیه‌ای به مردم شهیدپرور و فرهنگی نیشابور است.

او افزود: امروز کتابخانه‌های عمومی مرکز رشد و ترقی و پیشرفت جامعه خصوصا کودکان و نوجوانان ما است و هم اکنون نیز کتابخانه زنده یاد علی آبادی شهرستان که چند سال قبل به همت خانواده او راه اندازی شد، مرکز رشد و بالندگی جامعه است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: خانواده مرحومه زینلی برای ساخت این کتابخانه زحمات زیادی متقبل شدند و این کتابخانه از امروز مرکز رشد وتربیت و پرورش و تعلیم اعضایی خواهد بود که در آینده شخصیت‌های بزرگ ایران اسلامی خواهند بود.

کتابخانه زنده یاد  فهیمه زینلی در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با هزینه ۵ میلیارد ریالی در محل پارک رضوان نیشابور آغاز به کار کرد.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار