پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

بازی‌های لیگ برتر چنگی به دل نمی‌زنند

قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسابقات لیگ برتر و وضعیت تیم‌های پرسپولیس و استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط کلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی‌های امسال لیگ برتر فوتبال جذابیتی ندارند. تیم ها حرف خاصی برای گفتن ندارند و بسیار بی هدف بازی می‌کنند. شاهد بازی‌های خوبی در لیگ برتر نیستیم.

وی در ادامه گفت: البته بازی استقلال و گل گهر بازی خوبی بود. فوتبالی که خوب باشد را باید گفت و فوتبالی که بد باشد را هم باید به آن اشاره کرد.

او افزود: در بازی با ذوب آهن با وجود این که پرسپولیس میزبان بود، اگر کمی دقت می‌کرد، می‌توانست برنده‌ بازی باشد؛ اما در دقایق آخر تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی را دریافت کردند.

وی در ادامه درباره‌ برخی بازیکنان کلیدی جدا شده از پرسپولیس از جمله بشار رسن تاکید کرد: رفتن بشار رسن، صد درصد در بازی‌های پرسپولیس تاثیر گذار است. او بازیکنی بود که فقط به درد باشگاه پرسپولیس میخورد. خیلی‌ها ممکن است بگویند که جای بشار رسن در تیم خالی نیست، اما جای خالی او کاملا در بازی‌های پرسپولیس حس می‌شود.

او با توجه به نزدیکی شهرآورد استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: همیشه تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازی‌های شهرآورد سعی می‌کنند بهترین بازی‌های خود را انجام دهند؛ اما هر تیمی که از فرصت‌های خود حداکثر استفاده را بکند، برنده‌ این بازی خواهد شد.

وی افزود: درباره‌ این بازی شهرآورد نمی‌توان بیشتر از این صحبت کرد، به دلیل این که هر ۲ تیم در تلاش برای برنده شدن هستند و همین حساسیت‌ها باعث می‌شوند کمی از زیبایی‌های بازی کاسته شود؛ اما ان شاءالله ۲ تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دهند و نتیجه‌ی لازم را بگیرند.

وی ادامه داد: در بازی شهرآورد کار مقداری سخت است؛ فکری هم ممکن است ۲ بازیکنی که مورد غضبش قرار گرفته اند را برای دربی آماده‌ بازی کند. بنا بر این بازی سختی در پیش خواهد بود.

وی در پایان گفت: من طبیعتا پرسپولیسی هستم و در وهله‌ اول امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسند و در وهله‌ دوم شاهد پیروزی تیم پرسپولیس باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۹
لنگیا زمانی که بازی را با مکر وحیله ومساعدت بابامسعود به ناحق برنده می شود ، بازیهای لیگ چنگی بدلشان می زند ولی مساوی یا نتیجه تیمشان باشد چنگی بدلشان نمی زند .
آخرین اخبار