جلوگیری از ۴۹۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران ۴۹۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر گفت: از این میزان ۲۳۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۲۱۶ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۹ ماهه گذشته قلع و قمع شده است.

او افزود: در مدت یاد شده ۴۹۲ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه امسال ۴۸ هزارو ۲۴۰ کیلومتر باند برف روبی انجام شده افزود: با تلاش راهداران به هزارو ۵۰۰ خودروی گرفتار شده در برف امدادرسانی شده است.

او ۱۹۳ کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال‌های طرفین راه، ریگلاژ و تسطیح ۵۸۶ کیلومتر راه‌های شنی و حریم راه، تعمیرات ۱۸۷ دستگاه ابنیه فنی تنقیه و لایروبی، بیش از ۲۷۷ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محورها، ۶ هزارو ۴۵۰ متر مکعب زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ و ۶۸ هزار مترطول درزگیری راه‌های آسفالته و را از دیگر اقدامات راهداران در ۹ ماهه گذشته دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.